Większość firm skoncentrowana jest na swoim rozwoju, ulepszaniu produktów i usług, zdobywaniu nowych rynków, czasami na walce o przetrwanie. Na dbałość o wizerunek w przestrzeni publicznej brakuje czasu lub środków.
A tymczasem zmieniają się sposoby komunikowania z klientami, pojawiają się nowe technologie przekazu,
Pijarowiec najczęściej jest w głębokim cieniu, bo najważniejszy jest klient i jego wizerunek w przestrzeni publicznej.
Ponad 30-letnie doświadczenia dziennikarskie założycielki firmy Ewy Domaradzkiej-Ziarek dają umiejętność przetwarzania pojęć hermetycznego języka instytucji branżowych na język zrozumiały dla zwykłego odbiorcy.
Akme V. Media od 2003 roku działa na rzecz firm, instytucji i organizacji wspomagając je w zakresie:
formułowania przekazów medialnych,
doboru mediów za względu na docelową grupę odbiorców,
planowania kampanii informacyjno-promocyjnych,
produkcji radiowych, telewizyjnych oraz publikacji prasowych.
Poza autorskimi projektami Ewy Domaradzkiej-Ziarek takimi jak wieloletni cykl audycji radiowych promujących turystykę na Warmii i Mazurach „Moda na Warmię i Mazury” czy Wybory Kobiet Sukcesu Regionów Polski, Akme V. Media prowadzi też serwisy internetowe i profile na Facebooku oraz kanały You Tube.
Ewa Domaradzkiej-Ziarek poza działalnością w ramach Akme V. Media od 2013 r. prowadzi również Fundację „Moda na Warmię i Mazury” – fundacjamwm.pl